پويول:بارسا-سيتي،جدال دو مدعي قهرماني است

 

کارلس پويول، کاپيتان سابق بارسلونا، معتقد است ديدار اين تيم و منچسترسيتي در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان، ‏رويارويي دو مدعي قهرماني است.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا و سیتی فصل گذشته هم در همین مرحله با هم روبرو شدند که بارسا در مجموع دو دیدار ‏توانست 4-1 حریف را شکست بدهد. پویول معتقد است که با این قرعه، یکی از قوی ترین تیم های رقابت ها حذف می ‏شود اما مطمئن است که هم تیمی های سابقش می توانند بار دیگر حریف انگلیسی را شکست بدهند.‏
او به آ.اس گفت:" هنوز تا فوریه زمان زیادی باقی است و اتفاقات زیادی می تواند رخ بدهد. باید تا آن زمان صبر کرد. ‏این دیداری بین دو تا از بزرگترین تیم های اروپاست؛ دو تا از مدعیان قهرمانی.‏
در این دیدارها باید صبر و اعتماد به نفس داشت. من به هم تیمی های سابقم که دوستانم نیز هستند، اعتماد زیادی دارم."‏
پویول در مورد فعالیت هایش بعد از بازنشستگی نیز صحبت کرد و گفت:" من امروز دوره مدیریت ورزشی را پشت سر ‏گذاشتم و واقعا خوشحالم که با جنبه های دیگری از فوتبال هم آشنا شدم. حقیقت این است که من برای سال ها بسیار ‏خوشحال بودم که می توانستم کاری که بیشتر از همه دوست دارم را انجام بدهم. خوش شانس بودم که در بهترین باشگاه ‏دنیا فعالیت می کردم و توانستم با بارسا به جام های زیادی برسم. خیلی راضی هستم."‏


نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت15:42---25 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393 | 3:37 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.